Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Багаторівнева організація комп’ютерів

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Курсова робота
Предмет:
Архітектура комп'ютерів

Частина тексту файла

КУРСОВА РОБОТА з дисципліни „Архітектура комп’ютера” на тему: Багаторівнева організація комп’ютерів ЗМІСТ Вступ.............................................................................................................................3 1. Багаторівнева комп'ютерна організація................................................................4 1.1 Мови, рівні і віртуальні машини………….........................................................4 1.2 Сучасні багаторівневі машини.............................................................................7 2. Розвиток комп'ютерної архітектури.....................................................................11 2.1 Нульове покоління — механічні комп'ютери (1642-1945)..............................11 2.2 Перше покоління — електронні лампи (1945-1955)........................................14 2.3 Друге покоління — транзистори (1955-1965).................................................. 18 2.4 Третє покоління — інтегральні схеми (1965-1980)..........................................21 2.5 Четверте покоління — надвеликі інтегральні схеми (1980-?).........................23 3. Типи комп'ютерів…………………………...........................................................26 3.1 Технологічні і економічні аспекти.....................................................................26 3.2 Широкий спектр комп'ютерів………………………………….........................28 4. Сімейства комп'ютерів..........................................................................................32 4.1 Pentium II..............................................................................................................32 4.2 ULTRASPARC II.................................................................................................36 4.3 PicoJava II.............................................................................................................39 Література..................................................................................................................42 Вступ Цифровий комп'ютер — це машина, яка може вирішувати задачі, виконуючи дані їй команди. Послідовність команд, що описують рішення певної задачі, називається програмою. Електронні схеми кожного комп'ютера можуть розпізнавати і виконувати обмежений набір простих команд. Всі програми перед виконанням повинні бути перетворені на послідовність таких команд, які зазвичай не складніше чим: • скласти 2 числа; • перевірити, чи не є число нулем; • скопіювати шматок даних з однієї частини пам'яті комп'ютера в іншу. Ці примітивні команди в сукупності складають мову, на якій люди можуть спілкуватися з комп'ютером. Така мова називається машинною мовою. Розробник при створенні нового комп'ютера повинен вирішувати, які команди включити в машинну мову цього комп'ютера. Це залежить від призначення комп'ютера, від того, які завдання він повинен виконувати. Зазвичай прагнуть зробити машинні команди якомога простіше, щоб уникнути складнощів при конструюванні комп'ютера і понизити витрати на необхідну електроніку. Оскільки більшість машинних мов дуже примітивні, використовувати їх важко і утомливо. Це просте спостереження з часом привело до побудови ряду рівнів абстракцій, кожна з яких надбудовується над абстракцією нижчого рівня. Саме таким чином можна подолати складнощі при спілкуванні з комп'ютером. Ми називаємо цей підхід багаторівневою комп'ютерною організацією. Так ми і назвали цю книгу. У наступному розділі ми розповімо, що розуміємо під цим терміном. Потім ми розповімо про історію розвитку цієї проблеми і положення справ зараз, а також розглянемо деякі важливі приклади. Багаторівнева комп'ютерна організація Як ми вже сказали, існує величезна різниця тим часом, що зручно для людей, і тим, що зручно для комп'ютерів. Люди хочуть зробити X, але комп'ютери можуть зробити тільки Y. Через це виникають проблеми. Мета даної книги — пояснити, як можна вирішувати ці проблеми. Мови, рівні і віртуальні машини Проблему можна вирішити двома способами. Обидва ці спос...
Антиботан аватар за замовчуванням

02.04.2013 20:04

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини